Monseñor Barrio ordena a dos nuevos sacerdotes y un diácono
“O sacerdote é a voz de quen non ten voz: os pequenos, os pobres, os anciáns, os oprimidos, marxinados, o guía da porción do Pobo, que lle foi confiada, o pastor dunha comunidade formada por persoas que cada unha ten un nome, a súa historia, o seu destino, o seu secreto. Non vos humilledes ante os poderosos, inclinádevos ante os pobres e pequenos. Amigos, se os ideais son altos e o camiño difícil, as incomprensións son moitas, pero o podemos todo grazas a Quen nos fai fortes”. Así se expresó hoy el arzobispo de Santiago de Compostela, monseñor Julián Barrio, en la ceremonia de ordenación de dos nuevos sacerdotes y un diácono que tuvo lugar en la Catedral de Santiago. Desde hoy, la Archidiócesis compostelana cuenta con dos nuevos presbíteros, Ruben Budiño Carreira y Santiago Fernández González; y un nuevo diácono, Simón Lemiña Cores. En su homilía, monseñor Barrio también pidió a los laicos que fuesen “conscientes do gran don que os sacerdotes son para a Igrexa e para a sociedade. Sabede agradecer a Deus, e sobre todo estade próximos aos vosos sacerdotes coa oración e co apoio, especialmente nas dificultades, para que sexan cada vez máis Pastores segundo o corazón de Deus”.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhoGVPblALxRB-4VuK_icV_e7q0un6K2f6xB6w7yYTjiKFdNh7Z_fylm_Ih5I0NJXH0aSYxKAPLNxUl7njXpzqxWy3qyqq_P-PSY60KMpQZByzlkcEOkiDZv0fiV5xItsfblK4bv8MtajE/s400/SOefQnvVgbAmIh9wL7PsXXfKKyInsXsy6iY3EVkjrao-750x350+%25281%2529.jpeg)
Órdenes Sagradas, una ceremonia presidida por el arzobispo, monseñor Barrio, en la que también estuvo presente el obispo auxiliar, monseñor Jesús Fernández González. “El sacerdote no se pertenece a sí mismo”, comentó el arzobispo compostelano en su homilía, “no vive para sí y no busca lo que es suyo sino lo que es de Cristo. El sacerdocio no es un oficio u una obligación, sino un Don, acogido con temor y humildad”.
En sus palabras, monseñor Barrio animó a los nuevos sacerdotes y al nuevo diácono a trabajar con sensibilidad y atención especial a los más necesitados de la sociedad, con espíritu de generosidad y entrega.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjFpJ1lFNmjuGZoslJ_orCFI-vrHLUulT_taoqFFW1i2kLEermTTQkIgNGEdxVODRODW22egtKTXR1mg5WIwT-xZZZKlUmMfh4UObxT2DOsxI_ie1cO4fcoRKm10ulNxR6aAQErqKpVeoE/s400/PyeidGW6DvrsEH1TaSqztkfSqzisw5bk4F4q9v3DDWI-750x350.jpeg)